Workshopy a semináře BOV

"Ponechme si právo myslet. I myslet chybně je lepší, než nemyslet vůbec." Jak k tomu ale motivovat žáky? Myslíme si, že jsme přišli na pár fíglů... Inspirujte se badatelsky orientovaným vyučováním (BOV) a přijďte na seminář!

Seminář BOV pro začátečníky

Na úvodním semináři se blíže seznámíte s metodikou BOV, připravenými lekcemi do výuky a vyzkoušíte si, jak rozvíjet jednotlivé badatelské dovednosti u žáků. Účastnický poplatek za seminář činí 200,- Kč. V jeho ceně je zahrnuta tištěná verze metodiky Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním.

Semináře proběhnou ​v sídle TEREZY na Haštalském náměstí. od 9:30 - 16:30 v termínech:

  • pátek 27. 5. 2016

​Sdílet své zkušenosti z praxe přijede paní učitelka Andrea Tláskalová ze ZŠ Zbiroh. Pod jejím vedením se vžijete do role žáků a bádání si na vlastní kůži vyzkoušíte.

Chci se přihlásit na seminář v Praze

 

Seminář 2 v 1

Zveme vás na seminář BOV pro začátečníky kombinovaný s ukázkovou hodinou. Model semináře 2 v 1 se ukázal jako velmi přínosný. Po Karvinském úspěchu proto opakujeme tento model na ZŠ Dubňany.  

Seminář proběhne v pondělí 2. 5. 2016 na ZŠ v Dubňanech od 9:30 - 16:30. 

Na úvodním semináři BOV se blíže seznámíte s metodikou BOV, připravenými lekcemi do výuky a vyzkoušíte si, jak rozvíjet jednotlivé badatelské dovednosti u žáků. Hana Olšáková a žáci 9. ročníku vás pozvou do výuky v chemickém praktiku, kde budou řešit ATMOSFÉRUŽáci 8. ročníku budou ve fyzice pod vedením Marty Chludilové zkoumat PARAMETRY STROMŮ v terénu (výška, stáří...)

Seminář je určen učitelům přírodovědných předmětů ZŠ a SŠ a účast na něm je zdarma. Zdarma získáte i metodiku Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním.

Chci se přihlásit na seminář v Dubňanech

 


Kontakt:
Mgr. Radka Vašíčková 
radka.vasickova@terezanet.cz 
tel.: 
734 252 501 

 


MOTIVACE 

Na hodinu chemie paní učitelky Mgr. Moniky Olšákové na ZŠ v Janovicích přišlo v červnu 10 učitelů z okolních škol. Na programu byla lekce „červené nebo bílé“. Nejpřekvapivější prý bylo, že byli žáci v dopoledních hodinách tak klidní a pracovití. Ve zpětných vazbách účastníci uváděli, že na badatelské výuce nejvíce ocenili vtažení žáků do problému, jejich zaujetí při práci a zapojení celé třídy. Zaujala je také vtipná inspirace na počátku hodiny.
 

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Chcete dostávat svěží badatelské novinky v momentě, když jsou čerstvé? Neváhejte a přihlašte se k odběru badatelského newsletteru.

© TEREZA, vzdělávací centrum, z. ú. 2012 - 2018. Všechna práva vyhrazena. | created by webdilna | com Licence Creative Commons