Graf pocitů

Máme pro vás drobný tip na pomůcku k sebehodnocení žáků po badatelské výuce a zároveň pozvánku na blížící se seminář na toto téma.

Graf pocitů

Tags: badatelské lekce a aktivity inspirace

Když přemýšlíte o tom, jakým způsobem žáky hodnotit po proběhlé badatelské výuce, položte si také otázku: Nemohli by se žáci ohodnotit sami? Zvláště v prvních badatelských hodinách by mohlo být zajímavé podívat se na to, jak jsme se při bádání cítili. Graf pocitů nám k tomu může skvěle pomoci. Na osu x si předem definujte oblasti, ve kterých mají žáci hodnotit své pocity. Mohou to být třeba jednotlivé části badatelského cyklu. Jak jsem se cítil při kladení otázek, jak při tvorbě hypotézy, jak při plánování pokusu? Mohou vás také zajímat obecnější otázky typu: Jak jsem se cítil při práci ve skupině? Jak jsem se cítil ve své roli (např. časoměřiče)? Výsledné grafy mohou sloužit k dalšímu přemýšlení nad tím, co příště vylepšit a na čem se dá stavět. A to jak pro žáky samotné, tak i pro vás, jejich průvodce. Užívejte graf dle libosti :)

A pokud je to téma, které vás zaujalo, neváhejte a přihlaste se na seminář Jak hodnotit při bádání. Proběhne 9. 5. 2022 (10:00-16:00 hod.)​ v Praze.

 

 

Vloženo
© TEREZA, vzdělávací centrum, z. ú. 2012 - 2022. Všechna práva vyhrazena. | created by webdilna | com Licence Creative Commons