
Byli jsme v české televizi - výuka a bádání venku! Je to opravdu novinka?
K čemu je dobré a proč? Vysvětlí zakladatelé platformy Učíme se venku.
více informacíDíky metodě 4 badatelských kroků žáci kladou otázky, formulují hypotézy, plánují postup jejich ověření, provádějí pokusy, vyhledávají a třídí informace, vyhodnocují výsledky, formulují závěry, které nakonec prezentují před ostatními.
Co je metoda BOV?
Podívejte se na obsah i ohlasy k materiálům
Ta metoda mě opravdu baví. Ale nejsem učitel. Nevadí.
Vyzkoušejte bádat i doma. Založte si Laboratoř venku
K čemu je dobré a proč? Vysvětlí zakladatelé platformy Učíme se venku.
více informacíVyražme ven a společně Ukliďme Česko! Večer pak můžeme ještě zhasnout a symbolicky tak podpořit Zemi a klima! Motivujte k zapojení své žáky:)
více informacíNenechte si zítra s žáky ujít názory odborníků na změny klimatu i příležitost upéct něco dobrého!
více informacíBádejte s žáky o lese i na dálku. Zkušení učitelé vám poradí jak na úterním online/semináři!
více informacíCítíme teplo? Nebo zimu? Poznáme pouhou rukou teplotu vody? A potřebujeme ji znát? Není to tak jednoduché!
více informacíJak se žížala pohybuje? Jak promíchává půdu? K čemu je žížala potřebná? Proč žížaly nevylézají při svitu slunce?
více informacíKdy se hlemýžď pohybuje? Pohybuje se ve dne či v noci? Ovlivňuje počasí pohyb hlemýždě? Slouží k něčemu vlastní stopa hlemýždě z lepkavého slizu?
více informacíDá se podle stopy ve sněhu určit zvíře? Která zvířata mají podobné stopy? Která zvířata přicházejí ke krmelci či zásypu? Jak se liší stopy savců a ptáků? Jak pomáhají lidé v zimě zvířátkům?
více informací