
Jak NASA zkoumá měnící se klima Země?
Přijďte s žáky na webinář (zdarma) s Brianem Campbellem z NASA.
více informací![]() |
![]() |
||
Co na bádání říkají děti? | Co na bádání říkají učitelé? | Jak vypadá výuka? |
Myslíte to s bádáním vážně? |
Přijďte s žáky na webinář (zdarma) s Brianem Campbellem z NASA.
více informacíO čem a jak se bádá na českých školách nebo v zahraničí? Dozvíte se na Badatelské konferenci 25. května!
více informacíZveme vás na seminář Badatelsky orientované výuky v Ekocentru Huslík u Poděbrad.
více informacíZveme vás na webinář 22. března! Přijďte si poslechnout, proč a jak si pořídit přírodní učebnu přímo u školy, a jak na tom spolupracovat s obcí.
více informacíCítíme teplo? Nebo zimu? Poznáme pouhou rukou teplotu vody? A potřebujeme ji znát? Není to tak jednoduché!
více informacíJak se žížala pohybuje? Jak promíchává půdu? K čemu je žížala potřebná? Proč žížaly nevylézají při svitu slunce?
více informacíKdy se hlemýžď pohybuje? Pohybuje se ve dne či v noci? Ovlivňuje počasí pohyb hlemýždě? Slouží k něčemu vlastní stopa hlemýždě z lepkavého slizu?
více informacíDá se podle stopy ve sněhu určit zvíře? Která zvířata mají podobné stopy? Která zvířata přicházejí ke krmelci či zásypu? Jak se liší stopy savců a ptáků? Jak pomáhají lidé v zimě zvířátkům?
více informací